הגדרה וניהול של קמפיינים ב-Google Ads, מחקר מילות מפתח וטרגוט, יצירת מודעות ממירות, מעקב ואופטימיזציה מתמשכים לתוצאות הטובות ביותר, דיווח חודשי על תוצאות הקמפיין והמלצות לשיפור ביצועים, פגישת אסטרטגיה ראשונית לקביעת מטרות, יצירת עד 3 גרסאות שונות של מודעות, סקירות ובדיקות ביצועים שבועיות עם אופטימיזציות, ניהול תקציב והתאמות לפי ביצועים, עד 500 מילות מפתח, כאשר 7 מהן מומלצות, יחד עם 10 ביטויים רלוונטיים לקידום
מזה כולל: חקר מילות מפתח, חקר מתחרים, בניית קישורים פנימיים, הטמעת קישורים חיצוניים, כתיבת מאמרים, טיפול בבעיות טכניות באתר, אופטמיזציה של כל העמודים.
בניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, הנחיות לשיפור התוכן, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק, יצירת תוכן איכותי ומתאים לקהל היעד, פרסום של פוסטים ורילז בפייסבוק ואינסטגרם, פוסטים: 8 פוסטים חודשיים, יצירת סרטוני ריליס, יצירת מעורבות ושימור עוקבים.
מעקב יומי אחר ביצועי הקמפיינים, ביצוע אופטימיזציות מתמשכות לשיפור התוצאות, ניהול תקציבים ותקופת הקמפיין, דיווח חודשי מפורט על ביצועי הקמפיינים, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור, דיווח חודשי מפורט על ביצועי הקמפיינים, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור.
בניית דפי נחיתה, מיני סייט, אתר חנות